Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Polgármester úr, mit hagy maga után? 2018-02-07 17:08:25 Vörös István kérdése: nem kellene-e végre belátni, hogy Gödöllő érdekeit akkor képviselné a legjobban Gémesi György, ha lemondana?
Vihar az 50 millió forintos támogatás körül 2017-11-25 10:05:04 Vécsey László szerint humoros felvetésre illik humorral válaszolni: érdemes lenne megkérdezni egy polgármestert, hogyan kezeli a hasonló helyzeteket
Gémesi György kiakadt 2017-04-27 17:43:45 Pártpropagandával vádolta meg a pártelnök polgármester képviselőtársait a gödöllői városvezetés tanácskozásán
Anyagi elégtételt is kap Gémesi György 2017-02-07 11:40:01 A per elkerülése érdekében felajánlott összeget jótékony célra kívánja fordítani a gödöllői polgármester
Gémesi György ügyvédje elállt a keresettől 2017-02-03 10:43:51 Egyelőre nem jogerős döntés született a per megszüntetéséről. A polgármester megegyezett a Vécsey László oldalán kommentelővel
Nem jó a szerepeket keverni 2016-12-10 17:20:02 Interjú Kovács Barnabással és Vörös Istvánnal, akik 26 hónapja voltak riválisai a 26 éve polgármesterként regnáló Gémesi Györgynek
Felelőssé tették a gödöllői polgármestert 2016-11-23 11:15:59 Határozati javaslatot fogadott el a képviselőtestület a régi Városháza épületének elbontása utáni helyzetre